Wyjątkowa technologia GAIA

Nie przegapisz naszych wyjątkowych zielonych samochodów. Ale to nie tylko duża flota samochodów CNG sprawia, że jesteśmy poszukiwanym partnerem logistycznym B2B. Naszym unikalnym produktem jest GAIA, platforma logistyczna, za pośrednictwem której centrum wysyłkowe komunikuje się z kurierami oraz zapewnia organizację i planowanie zamówień naszych klientów. Dzięki zebranym danym optymalizujemy wszystkie procesy i inne funkcje.

Efektywność

Efektywność

GAIA osiąga maksymalną wydajność całego procesu, stale monitorując wszystkie dane.

Elastyczny

Elastyczny

Dzięki sprawnemu skalowaniu możliwości logistyczne elastycznie dostosowują się do każdych warunków.

Ekologia

Ekologia

Innowacyjność modelu logistycznego łagodzi jego negatywny wpływ na środowisko.

Wyzwania współczesnej logistyki miejskiej

Dostawa na ostatniej mili jest najdroższym segmentem całej podróży i stanowi do 53 % całkowitych kosztów wysyłki.

Ponadto jej koordynacja to złożony proces z wieloma zmiennymi. Kluczem do udanej dostawy jest optymalizacja czasu dostawy, wysyłki, zużycia paliwa lub wykorzystania kuriera. Oprócz kosztów i organizacji problemem jest gwałtowny wzrost liczby dostarczanych przesyłek, co powoduje zatłoczenie i zanieczyszczenie powietrza w miastach. Oczekuje się, że do 2030 r. emisje CO2 na gęsto zaludnionych obszarach wzrosną o 32%. Ponadto szczytowe zapotrzebowanie na różne rodzaje towarów występuje w różnym czasie. Dlatego przewoźnicy często jeżdżą w połowie puste.

Ponadto szczytowe zapotrzebowanie na różne rodzaje towarów występuje w różnym czasie. Dlatego przewoźnicy często jeżdżą w połowie puste.

Logistyka strefowa to podejście, w którym zasoby takie jak kurierzy czy pojazdy są dzielone między klientów. Dzięki temu możemy zmaksymalizować ich wykorzystanie, zwiększyć ogólną wydajność dostaw, obniżyć koszty operacyjne i negatywny wpływ na środowisko. Wszystko to da Ci przewagę nad konkurencją.

Platforma GAIA z aplikacją do kompletacji:
łatwy start w świecie e-commerce

Aplikacja do kompletacji – klienci mogą zamówić zakupy w sklepie internetowym Pennydomu.cz z trzydniowym wyprzedzeniem. Najszybsza dostawa towaru już w dwie godziny po złożeniu zamówienia. We współpracy z Penny, start-up logistyczny po raz pierwszy dysponuje kompetencją kompletnej kompletacji zamówień. W celu uruchomienia tej usługi DoDo opracowało własną aplikację, która umożliwi kompletowanie zamówień w najbliższym sklepie bezpośrednio przez kuriera, który następnie je dostarczy. Dlatego zamówienia z e-sklepu w żaden sposób nie zakłócą normalnego funkcjonowania sklepu stacjonarnego Dla przedsiębiorców zorganizowanie kompletacji z przewoźnikiem oznacza dalsze ułatwienie i przyspieszenie potencjalnego przejścia na sprzedaż internetową.

Jak to wygląda w praktyce?

Klient końcowy widzi tylko uśmiechniętego kuriera i zielony samochód, który przywiózł jego przesyłkę. Ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Za każdą udaną dostawą stoi unikalna technologia, dzięki której wszystko bez problemu dociera na czas.

Dostawa oczami klienta
Dostawa z perspektywy DODO

Jak zmieniło się DODO?

DODO zmieniło się z małej lokalnej firmy do międzynarodowej firmy logistycznej

Więcej

Lubimy pisać o logistyce

Zainspiruj się nowymi trendami w logistyce na naszym blogu

Więcej